Hur tänker vi egentligen?


För oss är kunden det absolut viktigaste som finns. Därför är det absolut fokus på att kunden ska vara nöjd, det vill säga du ska vara nöjd.

Vår erfarenhet säger att en kund är nöjd om allting fungerar genom hela processen. Där kunden behöver oroa sig så lite som möjligt och lägga så lite tid som möjligt under tiden.

Eftersom Profilmakarna alltid sätter kunderna och varumärket främst så har vi valt att fokusera på att ha den bästa servicen och erbjuda de bästa produkterna för ändamålet. Med andra ord – kvalitet till bästa pris. 

Så har vi tänkt och arbetat sedan 2001 och vi ser det som en självklarhet att du får den bästa och mest personliga servicen och bemötandet hos oss. För oss är ingen kund för liten och definitivt inte heller för stor. För det spelar ingen roll om du beställer en skjorta till en mässa eller 5 000 Jackor till personalen. Du ska alltid känna dig välkommen. Vi vill att alla våra kunder ska prata gott om oss.

Denna inställning har bland annat gjort att Företagarna har utsett oss till ”Årets företagare”  samt att vi även har blivit årets medlem inom branschens egen förening, Gosh. Det här är vi självklart oerhört stolta över. Men det förpliktigar också, vilket bara kommer att gynna dig som kund.

Profilmakarna ska vara det självklara valet för företag och professionella yrkesmän när det gäller allt som rör profilkläder, profilprodukter och yrkeskläder.

 

Arbetsmodell


    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vill du att vi förklarar hur vi tänker och vad vi anser bör ingå i ett pris eller vad vi aldrig skulle tumma på, tveka inte att höra av dig. Du når oss på 08-550 648 00